Idag...(malin)

Måste ju bara in och skriva i våran gemensamma blogg. Du är så briljant Emma som kom på denna idé! =) Det ska bli riktigt roligt att få dokumentera hur våra studier fortlöper med allt vad det innebär, både med -och motgångar.. Men vi får ju hoppas på att det mesta kommer att vara roligt och givande. Huvudsaken är att vi har roligt, och det har vi ju. Ska vi skriva vårat namn unedr rubriken, eller sist i bloggen? // Malin

Ha en bra dag, nu ska jag hem och läsa så ögonen blöder... =S

Men vad underligt?!?! Tyckte att det du skrev Emma var så bra och tänkte att det skulle ligga längst upp, under bloggnamnet. Så har jag i min blogg. Det finns där hela tiden. Förstår du vad jag menar? =) Men nu är texten "kletig" typ över allt...Jag låter det vara som det är så kan någon mer teknisk fixa till det....hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0