Malå Lärcentrum

Jaha, då var jag i farten igen med kameran..hihi =) Så här ser i alla fall våran "Pedagogoska miljö" ut där vi jobbar.





Här sitter vi och jobbar


Aha...
...någon mumsar på någonting gott..hehe Linda?

Malin föregår med gott exempel ;) (för en gångs skull)


Här äter vi våran lunch, vi har nyss fått en kaffemaskin =)


Det lilla "mysiga" köket...

Detta "allrum, matsal etc..delas med Gymnasiumelever, komvux och andra studerande.
Vi har även tillgång till de 2 rummen längst till vänster och en videokonferenssal.


Idag skulle de limma fast golvlister, som jag (Malin) naturligtvis klev i och förstörde ALLT =(
Ja men vad fasiken, dörren var ju stängd och in klamprar jag...hmpf!

Hur som helst. Efter att jag i panik försökt fixa till den där listen så fotade jag det
sista rummet. Här inne gör vi våra grupparbeten och dyl.

Dags att fortsätta att läsa // Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0